every word you say, i think i should write down...

det är så typiskt, att man ska bli sjuk när man har saker att se fram emot! Jag var jättepepp inför helgen med två krästskivor med en massa härliga vänner... då får jag dubbelvirus. KUL! Så nu blir det inga kräftnubbar här inte! Ne, nyktert kan också vara kul... skitkul! Hehehe nej det blir nog jättebra iallafall :) Tråkigt bara att vara råtrött av alla mediciner :( och biverkningar som gör att man sover dåligt fast man är svintrött, jobbigt värre, men vadfan! Nu får jag sluta tycka synd om mig själv! :)

Ikväll blir det iallafall kräftis i skogen ;) Och imorgon på hemmaplan med alla gosiga!!!! ♥




I dont want to forget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0