helgelihelghelg och jeanshelvete!

japp som sagt... helg! Alla dagar börjar kännas lite som helg fast jag antar att de känns mer rastlösa... kanske arbetslösa... :P ja det är nog så här det känns...

Igår var vi ute på Ceasars och åt födelsedagsmiddag för att Lotta fyllde 24 år :) Det var trevligt, dock var min mat så stark att jag kände mig som en eldsprutande drake när kvällen väl skulle dra igång och jag började må illa av maten... Hur som helst kollade vi lite på Darin i kylan och senare drog vi till Stanleys, inte direkt mitt favoritställe precis, men känns väll nappt som att något ställe här i stan är det längre. Så det blev inte så långvarigt...

Idag var jag nere på stan igen för att försöka få tag på ett par jeans i folkmassorna, fick nästan spunk! Ännu värre är det att leta jeans... Fyfan för det! Jag blir bara förbannad! Apsur, för att ingenting sitter som det ska och man tvingas se sig själv i byxor som sitter jättebra på andra men åt helvete på sig själv och måste inse att det är sanningen i spegelhelvetet som man ser... jag hatar att prova jeans helt enkelt! Fan vad sur jag är! Jag kom hur som helst hem med ett par svarta jeansleggings.... jag tror att jag ångrar mig lite... fast i och för sig så får det en att vilja träna och bli lite nyttigare eftersom att de är fina... när man ser dem på galgen... HUA!

Nu ska jag plocka lite här hemma sen fixa iordning mig och åka till min saknade älskling! Där blir jag nog på bättre humör iallafall! :)

Puss! M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0