Du kan ju fan inte ha högre kvar på andra än dig själv!

Ibland blir jag förbannad på folk och hur de tänker,... okej att man får drömma om hur ens "drömman/kvinna" ska se ut. Men det är en annan sak att ha ett krav på att den måste se ut si och så och man sedan inte alls har några krav på hur man själv ser ut. Man kan inte ställa högre krav på andra än sig själv!

"Han får inte ha en putmage" eller "hon har för tunna läppar" - säger folk, sen har personen själv det. Hur tänker de då? :S Ibland kan jag spåra in lite på de här banorna själv men sedan får jag tänka om lite... Det är fan inte okej! Om jag har ett krav på att min kille inte får ha "fett på magen" kan jag tamefan inte själv se ut på det sättet jag inte accepterar hos andra!  Då får jag väll fan se till att ändra på det hos mig själv också...
aaah! Det var det jag ville ha sagt bara..! :P



Kommentarer
Postat av: kia

Hmm håller med till en viss del och till en viss del inte. :) För att om vi tar tex mig, jag har rätt små läppar men vi säger att jag gillar stora läppar, eller kanske att jag tom hatar mina egna läppar. Men det e ju inte riktigt någonting jag kan göra åt :P



Och för att hålla med,så kan man ju inte dissa någon bra "för han/hon har för små läppar" ;P

2010-02-13 @ 18:42:39
URL: http://kanderssonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0