lycka!

är helt slut..
Skolan var lugn och uppgifterna för resten av veckan hade vi i stort sätt redan gjort i företagsekonomin och i uf-företaget så det kändes härligt! :) Sen blev det stan en snabbis för att köpa ljusare smink, hehe vill ju inte ha någon fjortissminkning och tänker inte sola alls i vinter hade jag tänkt, fan jag får väll leva med att se ut som jag faktiskt gör. ..SNÖVIT! Efter stan gick inte bussarna som de skulle, (som vanligt?) men jag kom ju hem :) Direkt  efter det drog jag ett gympapass på friskis med Jenny och Nora =) Hej träningsvärk!! Men vi kör imorrn igen ;) I helgen blir det ju firande av mig o grejjer :) Kommer bli grymt jävla bra! :)

Puss M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0