Felsms.com haha jag dör litegrann! =D

Till: Richard
Sms: Nej jag drog hem till Richard efteråt. Hade sämsta sexet någonsin. Det kändes knappt så tillslut fick jag fejka orgasm! Stackars honom :O När drog du hem? Puss
Svar: Tack då vet jag. Det värsta är nog att du tänkt skicka det här till någon annan. Det trodde jag inte om dig.

Förklaring: Efter en fest följde jag med min kompis Richard hem och det ena ledde till det andra. Sen förklarar smset allt. Vi var inte vänner efter det här. Ingen större förlust men ändå :)

/Cissi


Till: Mamma
Sms: Jag har big problem nu. Har haft dicken åt vänster i kallingarna hela tiden och nu är den lite sne åt det hållet. Den ser lite ut som en brio tågbanesväng. Hur gör jag den till normalt rak igen.
Svar: Jag har inget riktigt bra svar på det där hjärtat.

Förklaring:  Fatta att jag skickade ett sms om min sneda kuk till min mor. Det är så bizzart så det finns inte. Rodnar när jag tänker på det


Till: Mamma
Sms: Min ena pungkula kliar som fan och är helt uppsvälld. Är det normalt? Har du haft det så?
Svar: Jag har inte haft så gubben. Det låter obekvämt, du kanske ska gå till skolsköterskan?  Skicka ett sms till din pappa och fråga. Han hade lite problem med spermierna ett tag.
Kram mamma
Förklaring: Åh fyfan vad pinsamt det blev. Jag skulle skicka till min storebror men min mamma fick det. Jag frågade aldrig pappa, men mamma frågar mig fortfarande "Hur är det med pungkulan?"

/Fredrik


Till: Mamma
Sms: Anna körde upp en ananas i pullan, haha!
Svar: Vad säger du? Behöver hon ha vård? Hur gick detta till, kommer direkt.

Förklaring: Jag och Anna skojade om vad man skulle kunna köra i upp i pullan. Hon kom på en ananas så skulle skicka till en kompis och skoja om det, men sms:et hamnade hos mamma som är sjuksköterska och trodde stenhårt på att det hänt. Var pinsamt att förklara sen, men kul i efterhand :)

Kommentarer
Postat av: LInn-Lay

åhh den ansiktskräm är supper bra :D

2010-02-03 @ 18:15:56
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0