haha jag är en ärthjärna!

Skulle fixa biljetter till the strip på lördag men var för upptagen med att fixa till andra att jag glömde bort min egen >< seriöst, ibland undrar jag vad det är för fel på mig... jag är för stressad... Så fick dra tillbaka och fixa en till så det ordnade sig ju, men bara för att jag är jag blev det en liten omväg haha x)

Har precis gjort maränger nu som ligger i ugnen, tog ett recept jag aldrig provat.. Varföööööör?! Dom blev typ platta... Hoppas som fan att dom åtminstone är goda! Annars köper jag från affärn och tar åt mig äran för dom istället! hahah :D Idag har jag också oljat in köksbordet eftersom ingen i min familj tar tag i skiten och jag inte klarar av att ha saker oklara (förutom skoluppgifter) fan vad jag är duktig ändå! :)

Imorgon blir det Grand Hotel med Sandra och hennes familj som ska bjuda mig på middag^^ Wihi! Mycket lyxigt må jag säga ;) Och på lördag blir det paaaaaaaartyyyyyy för att fira moi!! =D=D=D Och sen är det sportlov!!! Nomnom! På onsdag nästa vecka blir det kryssning!!! =D Wiwiwi!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0