Happy Valentine's Day♥

Ja.. om igår tänker jag bara säga att jag aldrig mer tänker dra ut nykter hehehe :P Blev bara irriterad på alla jävlar som spillde drinkar över mig hela tiden.. sen hur folk beter sig, usch, allt det har jag ju aldrig riktigt lagt märke till förrut (A) hehe, konstigt alltså ;)  Det var ju megapackat med folk eftersom att det var Michael Mind som var på The Strip så musiken ägde ju stället, men jag behöver nog lite bränsle nästa gång ;) Sedan missade jag bussen hem också så jag frös arslet av mig! Får väll ta och skaffa en fickplunta eller nått haha!

Jaha, så var det ännu en överskattad dag på året, Alla ♥ dag... Det ska jag fira med att plugga, träna och kanske en middag med mina tjejer! Ungefär som en vanlig dag då, men det klagar jag inte på, förutom att plugga då såklart! Hua! :)

Nu ska jag fixa lite frulle så får vi se hur mina dagsplaner ändrar på sig, (typ att jag inte alls kommer att plugga, äta choklad istället för att träna och spendera mina icke existerande pengar på en dyr middag! Det finns alltid en ursäkt till att inte göra det man egentligen borde ;)

Puss&Kram Malin Blinkovski♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0