jag orkar inte...

Hej, mitt namn är Stress!

Kom inte från skolan fören efter fem idag heller... skyndade hem, snabbmat, gymmet, duschen. Och nu sitter jag här. Har varit sååå trött hela dagen, jag tappar hår för att jag är så stressad. Känns som att ju mer jag gör, desto mer växer "att göra"-högen. Jag orkar inte och just nu hjälper det inte ens lite att tänka "studenten närmar sig", för det hjäpler inte ett pisse! Okej, jag fick ett litet glädjerus när jag fick veta att studentmössorna förmodligen kommer nästa vecka :)

Det dumma är att jag inte orkar plugga nu. Har hållt igång hela dagen, hela veckan. Jag vill bara lägga mig och sova men jag kan inte för att jag är så stressad, och för trött för att orka med allt. Jag liksom bara är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0