Mitt namn är Miss.Färgad

Har precis färgat håret, chokladbrun stog det på paketet, sköljde, torkade och såg att topparna var svarta! :O Så jag sköljde det igen som en galning i hopp om att det skulle gå ur lite mer... det gick åt hetvete =( så nu skiftar mitt hår i rött längst upp och det är svart längst ner. F.A.N! Jävla skithelvete, har inte råd att färga det igen!!! Får väll gå med mössa hela tiden, gud vad fräscht!! Mössa på gymmet haha xD några töntar på gymmet har ju faktiskt det... kan ju börja hänga med dom!! haha jag är sjuk xD Och så har jag färg i pannan som inte går bort. Just för tillfället vill jag dö, men det går väll över. Tills jag känner att jag bara ser ut som ett jävla mongo och får lov att leva med det ett tag till. Jag HATAR när mitt hår är åt helvete! Det ser verkligen förjävligt ut! =( BUHUU!

Uppdatering: Jag tror jag har fixat till hårfärgen någorlunda bra igen... men det är ganska svart nu liksom... får se hur det ser ut imorgon i dagsljuset, men jag tror det blev lite bättre ändå... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0