Myspys!

Det var en supermysig kväll med DeRosa igår verkligen! :) Middag, bastu och badtunna med tjejerna. Jag och Lynnita doppade oss faktiskt i snön också! Haha dumma jag som håller på att bli förkyld! >< Mycket skratt blev det iallafall, mycket lyckat! Hemfärden var inte lika kul i snöstormen, men vi kom ju hem levande! :)

Idag blir det nog hemmakväll för min del eftersom att jag känner mig lite halvdålig sådär, hade gärna kilat iväg till gymmet en sväng men känner att det nog inte är så bra. Sen finns det en hel massa annat jag faktiskt måste ta tag i och göra .. nu :/  Usch!! Men men jag vet att jag kommer att vara glad i efterhand! :)

Puss gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0