Nana na naa

Det är fortfarande ljust ute hörrni! Liiite livsgnista där va?! ;) Sedan fick jag mess från Dinsko att jag har 50kr rabatt på vårnyheterna! Wihooo! Fram tills min födelsedag, jag är pank men på ett eller annat ska jag väll ändå alltid lyckas ;) Herre vad glad jag är, helt full av energi. Har inte druckit kaffe på en halv evighet och nu har jag snart fått i mig två koppar, kanske därför? ;D Snart blir det en feting Semla hos Jenny eftersom att det är Fettisdagen! Jag fuskade faktiskt så sent som igår med min allra första semla! GUDOMLIGT! Mmm!

Tänkte skriva en recension på ett extremt dålig bok jag led mig igenom igår eftersom att jag var tvungen! Hela min dag förstördes av den skiten! Tack och lov att det närmar sig studenten. Men fan i helvete att jag har en enorm hög med rester framför mig! Det dåliga måste väll alltid väga jämt med det bra känns det som ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0