Spunk!

Full rulle hela dagen lång! Ja, precis som förra veckan, och det handlar bara om vårt Uf-företag fortfarande. Hinner inte med något annat i skolan just nu faktiskt. Jag och Jenny kom inte från skolan fören precis exakt klockan 18.00 då det skulle larmas, snacka om att vara kvar in i det sista! Som tur var hjälpe målarpojkarna oss att bygga en monter som vi sen målade o grejade med :) Och sedan jag kom hem har jag suttit och pillat på bloggen till vårt företag. Fattar typ inte ett piss, men lyckades fixa lite. den heter iallafall derosa.blogg.se om ni skulle få lust att kika :) Och på onsdag kommer vi ställa upp vår monter på KTH här i Tälje... Vi håller fortfarande på att fixa våran flyer och grejer som kommer att bli klara imorgon :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bara ta det lungt, det förtjänar jag sååååå mycket! :)

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0