this world keeps spinning faster

Jag kom på att jag nog borde leta lite efter en studentklänning, det går ju så fort nu allting. Man vill ju inte ha en likadan klänning som alla andra heller, så frågan är vart man ska leta? Har kollat runt lite men med mindre framgång... Sedan kom jag också på att jag borde söka sommarjobb som en galning vid det här laget, eftersom att jag inte heller vet vad jag ska göra efter gymnasiet :/ Så jag har pillat lite på mitt CV nu :)

Idag blir det nog en sväng till friskis eftersom att jag inte tränat på ett par dagar. Sen måste jag kila till grannen och låna tvättmaskinen eftersom att vår är trasig och mamma jobbar kväll :/ Funderar på att kanske dra en bio ikväll med någon liten filur, tanken fanns ju igår, men den kom liksom aldrig längre än så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0