Trött tröttare tröttast?

Jag tror jag är tröttast i världen nu för tiden. Jag behöver D-vitamin! Ge mig lite sol! :( Blev liiite lagom avundsjuk så där när Blees sa att han drar utomlands om ett par veckor! ><

Blev gymmet idag med tillsammans med Sandra och Lisa, fast jag redan hade träningsvärk så nu kommer jag förmodligen inte kunna gå imorgon haha :)

Imorgon är jag egentligen dubbelbokad. Roberto fyllde 20 igår så han ska ha fest imorgon, men jag hade lovat bort mig till Sandra som vi ska fira imorrn för att hon fyllde 19 förra veckan :) Förhoppningsvis ses vi allihopa ute senare! :)

Vi hörs på lördag  för imorrn blir schemat fullspäckat! :)

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0