Trötter

Jag är verkligen sjuuuk trött! Ligger i sängen under täcket och fryser gör jag också, men snart blir det väll bättre antar jag.. så jag ska väll inte sura för mycket! :) Ligger och kollar på förkväll, haha typ "pensionsvarning" eller nått xD men det är mysigt tycker jag :)

Imorgon blir det The Strip med kusin som varit i Australien sjukt länge! Så det ska bli ruligt att träffa henne! :)

Och på Söndag är det Alla hjärtans dag... Hmm... ska försöka att inte vara sådär deppig som jag brukar vara då (A) "Jag har ju ingeen att fira det med".... Jag ska istället försöka tänka "det handlar inte om att ha en pojkvän som man älskar och älskar en tillbaka att spendera den här dagen med. Man ska tänka lite extra på alla sina vänner och de man älskar i sitt liv, på de som behöver det. Kärlek åt folket"♥ Fast egentligen borde man ju alltid göra det... Blir kanske en tjusig middag eller något sådant med mina älskade brudar precis som förra året :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0