2010!

Herregud vad fort det går! Galet, galet och ännu mer galet! Vet inte om jag vill skriva om igår. Eller jo, det är klart jag vill :)

Det började med middag på Fullhouse med Sara och Hanna :) Myspys! Båda var lite sådär lagom mycket brunare än vad jag var! Fina! Sedan bar det hem till Malin en snabbis och sen till Roberto för att fira det kommnde året! Hum... lite segt sådär faktiskt, men 12slaget var underbart! :) En gång till nu på en gång tack!^^

Senare vidare till Frida och då var jag helt utslagen, alltså inte packad utan så jävla trött! Heehee folk låg och värmde sig på golvet, alltså golvvärmen xD och nästan precis när vi äntligen kommit fram skulle vi tydligen vandra tillbaka till Roberto, jag pallade verkligen inte det... inte folket som var där, det var dryyygt. Även fast jag hade mina fina vänner där kändes det för jobbigt att gå fram och tillbaka mellan alla i mina klackar på isen i 16 minus grader! Och klockan var ju ändå över 3 så jag klarade mig fint ändå :)

Det här året ska bli grymt! Vet inte vad som händer, förutom att jag ska ta studenten, vill dra utomlands och skaffa ett jobb? Eller plugga? Får se... plugga är ju inget jag "vill" men kanske behöver göra...  Hur som helst så är jag säker på att det kommer hända galet mycket nya saker under det här året! Är förväntansfull till tusen! :)

Bilder kommer sen :)
Puss M




Kommentarer
Postat av: Sebbe

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 16:13:47
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Sebbe

sv: MQ är min favorit =)

kramar!

2010-01-02 @ 13:16:17
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0