Det är tanken som räknas...

Det går inte så bra med att vända på dygnet, det är för svårt att komma upp innan halv ett, hur fan ska jag klara att vara hos tandläkaren HALV 10 på fredag?! Får väll sova efteråt helt enkelt! :) Skolan nästa vecka lär inte bli nådig alltså :(

Idag har jag och Jenny fixat med våra skisser som ska bli tröjtryck till vårt UF-företag :) Det här blir ju bara bättre och bättre tycker jag:)  Har för många förslag och jag som inte trodde jag skulle komma upp med några alls! Jennys blir grymt också! Min är mer söt-fin :)

Det är snöstorm ute och det är svinkallt! Hängde med Jenny för en stund sen som skulle köra ner nåra vänner till stan, det var ju sjukt halt på vägarna alltså! Och så drog snöstormen igång som satan! O jag som sa att träningen skulle dra igång för mig idag föresten.. pucko som jag är glömde jag att det var trettondagen och det stängde 13.00 så där gick ju det åt helvete! Imorrn kör jag igång igen! Imorrn! :)

PussPuss Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0