Det börjar segt i år...

Har inget att komma med idag... Förutom att det blir KEBAB med Malin, Tommy och.. kakel? ikväll =D Haha dagens höjdpunkt. Måste  börja ta tag i dagarna och göra lite vettigt snart!
Är ju frisk nu så imorgon blir det förhoppningsvis gymmet! Woho! Skolan vill jag inte ens tänka på och förlåt om jag påminde er om den saken, men det måste jag också börja ta tag i snart känner jag. Jag känner också att jag är väldigt bra på att smita undan sånt jag verkligen behöver göra! FY på mig! Kanske imorgon.. eller övermorgon... ne, nästa vecka...

Hittade inga bilder sen nyår :O Vet att någon har något någonstans, ska smuggla fram något :) Daniela borde ha :)



Puss! Nu ska jag ha "Jätteroligt" för jag ska städa!
Malin


Kommentarer
Postat av: Daniela (:

jag har typ 4 bilder eller nått sånt =P men jag kan ju skicka dom if you want?

2010-01-02 @ 22:24:00
URL: http://schweeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0