Dumma, dumma dag!

Vaknade imorse alldeles för trött och funderade på vilken dag i veckan jag skulle vara "sjuk", för så trött var jag, och är. Sedan kollade jag mitt schema men kom fram till att jag inte kan vara "sjuk" den här veckan. Helst ingen vecka alls... Faan. Det var bara att pina mig själv och gå upp.

Sandra kom efter hon slutat skolan tilll mig och åt min goda mat ;) Men sen fick jag skynda iväg till tandläkaren... Min visdomstand växer helt jävla snett mot mina andra tänder =( trycker på och jag har fått lite inflammation där. Så jag kanske måste operera bort den =/ Det får jag veta på måndag. Fan jag bor ju nästan hos tandläkaren nu för tiden.. Borde få ett rum där eller nått xD

Jag som skulle plugga idag.. nu orkar jag inte alls, det får bli duschen, kanske lite yantramatta och senare paradise hotel ;D

Puss&Gull
Hoppas att imorgon blir en lite bättre dag,,.. eller justefan, jag slutar 5!!!! Dööö dumma schema, DÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0