Ni vet vilka ni är och ni betyder så otroligt mycket för mig! Jag vet att det inte alltid är lätt. Men det som inte dödar en gör en bara starkare ♥ Starkare än ni redan är! :) I allt ont finns också någonting gott, även om det ibland är svårt att förstå! ♥

Veckan är inte slut än, men det har ändå hunnit hända en del. Från dödsbesked i släkten till all annan smärta och sorg. Inte bara för min del, utan för fler av mina närmsta vänner. Jag lider inte mest, men jag lider med er. Och jag försöker att vara hjälpsam, finnas där, och mina vänner, ni vet att jag alltid finns om ni behöver det, när än ni behöver det. Det är det vänner är till för! ♥ För dem jag inte känner, men känner att jag kan bidra att hjälpa ändå har jag också gjort. Skänkte en slant till insamlingen till Haiti. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0