Felsms.com xD


Hahahhahaha xD Jag dör!

Till: Arbetskamrat
Sms: Botten är nådd. På festen i går så skulle jag vara lite rolig och pressade in en 5 krona i näshålet. Den fastnade i näsan och jag fick dra till Akuten. Satt i väntrummet hela natten. Alla som kom in garvade läppen av sig. Ska aldrig mer dricka
Svar: Ja det är nog dags för skärpning.
Förklaring: Skulle skicka till min äldsta vän men skickade till en kvinnlig kollega. Alla på jobbet visste några dagar senare. Moget av mig? Näe


Till:
Storebror
Sms: Gud så sjukt. Drömde att jag låg och sov när du drog din balle i mitt ansikte. Jag blev skitsur. Haha vilken skadad dröm
Svar: Men va fan, Dig är det någe fel på.
Förklaring: Skulle skicka till min kille man skickade till min storebror. Hahahaha trodde jag aldrig skulle kunna träffa min bror.


Till: Linda
Sms: Lindas baby såg faktiskt lite mosad ut haha
Svar: Vad säger du? Gud vad hemsk du är, vi ska nog inte ses mer!


Till: Brorsan
Sms: Såg ju sin snopp genom jeansen. Den är ju så stor. Skulle göra vad som helst för att få den nu. ;P
Svar: Ditt jälva CP. Skicka rätt.
Förklaring: Skickade till min mongobror som har berättat det här för alla istället för min pojkvän.


Till:
Ny kille
Sms: Gick ner och sög Jonte i går. Lukta lite anus. Fan ska man göra?
Svar: Ehh Ok? jag sa ju att jag inte hade duschat.


Till:
Ny tjej
Sms: Satt och sket när du ringde. Fick springa omkring med en halv ute för att leta telefonen. Måste sett ut som Lille Skutt med en liten vippande svans.
Svar: Hmm okej, men jag har inte ringt
Förklaring: Skulle skicka till min polare men min nya tjej fick messet. Jag skämdes så jag trodde jag skulle dö.


Sms Till:
Dejten
SMS: Morrn Morrn en snabb fråga. Skall man även föra in pungen vid samlag?
Svar: Öhh Va?
Förklaring: Skulle på Dejt den kvällen och skulle skojja med en polare men skickade smset till just den Dejten. Den blev inställd för all framtid.


Till: Syrran
Sms: Hjäääälp. Märkte precis att ena pungkulan hänger längre ner än den andra. Är de nå fel på skiten. Google åt mig.
Svar: Hahaha Har alltid veta att de är fel på dig ditt Miffo
Förklaring: Lillesyrran fick ett sms som var skickat som ett förtroendeuppdrag till en polare


Till:
Date
Sms: Vaknade inatt av att jag lag av världens brakskit och kom på att jag inte alls va hemma, shit vad pinsamt
Svar: Det märkte jag inte :)
Förklaring: Jag är den klantigaste tjejen som finns som skickade till killen jag sov hos istället för min tjejkompis


Till:
Chefen
Sms: Jag åker med. Jag har sjukskrivit mig tor-fre. Feeeesssst :)
Svar: I morgon vill jag se dig på jobbet kl 08 i vanlig ordning.
Förklaring: Skulle skicka till en polare som skulle ner till Göteborg och festa över helgen men skickade till min chef


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0