hej och hå!

Kom upp ganska tidigt imorse faktiskt! Klockan 10 :P

Drog till stan för att leta efter ett piller som ska få håret att växa sjukt bra! Läste massa om det och det kan ju bara bli bättre! Här ska det växas tänkte jag men kom hem tomhänt eftersom att det inte fans någonstans =( Hittade det på internet så jag beställde det där istället så snart kommer det förhoppningsvis på posten! :) Sen om det funkar kan jag skriva vad det heter och så :) Plånboken fick lida lite kände jag så nu hoppas jag på mirakel! ;)

Fick med mig sushi hem föresten! NamNam! Jag bara älskart! Sedan tänkte jag vara lite duktig och drog till bibblan senare med Malin för att plugga, vi fick dock inte mycket gjort... Vi snackade mest om livet och framtiden och så kom Tommy förbi och snackade lite skit med oss :) Jag kom fram till att Malin skulle passa som hudterapeft eller vad det heter,.. och Malin tyckte jag skulle passa som frisör... Aaa faktiskt men att vara frisör i Tälje leder ju ingevart (inte för att jag hade tänkt stanna här men iaf) och lönen är väll inte den bästa... beror ju på förhållandena liksom... Men det skulle vara grymt kul! Hur som helst så slutade jag och Malin med en middag på Nancys! :) På torsdag drar vi igång träningen på max igen! =D

Imorgon börjar skolan och jag har total jävla ångest för att jag inte pluggat något på hela lovet! Känner mig bra dum i huvudet... men det var så skönt att bara ha lov liksom... Den här veckan kommer bli stentuff! :( Eller de kommande 5månaderna menar jag...

Puss


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon, kikade förbi så tänkte passa på att önka dig en bra dag bara :)

2010-01-12 @ 07:54:40
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0