Here we go again!

Behövde knappt göra nått i skolan idag så det var lungt, men jag är helt slut ändå haha =D En tjej i klassen gick på någon diet för att rensa kroppen och jag blev assugen på att börja jag med... grejen är bara att jag har svårt att göra någonting sånt ensam. Behöver lite motstånd liksom. Någon annan som också gör samma sak så att man inte ger upp! Är en riktig tävlingsmänniska och hatar att att vara sämre än andra. Har börjat tänka om lite kring såna saker på senare tid då det inte alltid är värt, vissa gånger skiter jag i saker totalt... okej en gång gjorde jag det och det får jag ångra i efterhand så får försöka ta mig tillbaka lite mer åt tävlingshållet igen ;D Det är bara skolan som tar kål på mig just nu! När jag får för mycket att göra... aa då skiter jag tamefan i allting ibland. Inte bra! Behöver en kick i rätt riktning!




Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh tack va du gör mig glad :D

2010-01-12 @ 19:14:17
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0