heyheyhey

Hmm.. tvingade mig upp klockan 6 imorse!! :O För att åka till tandläkaren och allt var bra :) Sen åkte jag hem och sov några timmar till innan redovisningen i Svenska C :) Vi fick MVG! :) Wiho! Fick reda på att jag fick MVG i ett arkitekturprojekt också! :) Sedan fick jag tillbaka lite andra uppgifter jag också prestrerat ganska bra på, så dagen blev ju bra! Slutade 4a sen blev det gymmet med Sandra! :)

Mer har väll inte hänt idag...

Jag är helt slut nu, men jag är glad! Imorgon börjar det vanliga shemat. Tiden rullar på ruskigt snabbt emellanåt och jag är sjukt stressad. Måste nog kolla upp mitt hjärta också haha slår inte riktigt som det ska xD Igår var jag helt virrig i huvudet och la saker som skulle vara i frysen i kylen... och såna konstiga saker... Eller så är det bara sån jag är xD Herre!! Haha aja nu blir det paradise hotel! :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0