Invalido



heerrrreee! Min träningsvärk är INTE nådig idag :( Kan fan inte gå ner för trappor och det blir bara värre hela tiden, jag som ska ut o dansa imorrn... får väll kolla på som det ser ut nu. Hade redan ont igår och tjejen som hade passet sa: "om tre dagar kommer ni ha träningvärk tjejer";) Jag kommer fan vara grovt förlamad om tre dagar!!! Det kunde hon sagt! Smärta! Liksom, träningsvärk är skönt till en viss gräns... Det här är hemskt! =/

Jag kom iallafall iväg till tandläkarn imorse... kilade runt lite på stan efteråt, bytte lite saker och köpte lite till :) Blev leggings, en svart kofta och en vit tunika :) Och underkläder som jag bytte till rätt storlek :)

Idag får jag se vad som händer... har inte planerat något och jag kan typ inte göra något annat än att ligga ner så det får i såna fall bli film :) Mmm film och smörpopcorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0