jag är som årstiderna, fast i turbofart!

Idag har mitt humör svängt en del... och just nu är jag sur för att jag har ont där min visdomstand är på väg upp! :( Jag var glad för min sovmorgon, nervös för min redovisning, lättad över att den över och nöjd för att den blev bra.´Grinig för att jag var hungrig och stressad över allt jag har att göra. Glad att jag lever, hah! Och så lite irriterad över folk i allmänhet. Hur moget är det att sitta brevid varandra på bussen och skriva sms till varandra om skit om folk runtomkring en? Fick ur mig "Moget"! Sen fick jag två kalla och chockade blickar på mig. Hoppas dom skämdes. Folk växer väl förhoppningsvis upp någon gång!

Nu ska jag fortsätta att vara stressad över att jag har så mycet att göra samtidigt som jag tar tag i det och har en jävla massa press på mig att det blir bra. Vissa dagar vill man bara sova bort, idag är en sån dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0