Jag vill så mycket att jag måste!

Efter skolan hämtade Tommy mig och Malin och så drog vi till donken! Mumma! Sen åkte vi hem till mig och mös ett tag :) och nyss gjorde en fryspizza mig sällskap, snacka om fettodag! Men det är ju trots allt fredag ;) Får bli en kväll hemma idag och i helgen måste jag plugga och göra lite annat nyttigt. Låter ju riktigt uselt, men måste man så måste man, inte för att någon tvingar mig, förutom jag själv... men jag måste.

Har så många "jag måste" och "jag vill" omkring mig överallt... och, det mesta kommer från mig själv, ja... Jag vill så mycket som får mig att känna att jag måste göra det... Till en början vore det ju bra att tjäna lite pengar, för ingenting är ju gratis, inte sant?

Fan vad fult ordet måste är föresten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0