Mör!

Är helt jävla mör i kroppen, det är t.om. jobbigt att fllytta fingrarana över tangentbordet! Var för första gången på ett skivstångspass och det är inget att leka med hörrni! Men det var kul! Det blir absolut flera såna pass! :) Blev skitskraj i början när jag såg alla biffar därinne men det gick ju ganska bra! :) Lite dumt att börja med dock efter att inte ha tränat på snart tre veckor, får väll lida lite om ett par dagar kan jag tänka mig!

Hmm... fick nyss måste-ha-skor-begär! Åh har suttit och kollat på massa fina skor, vårskor dessutom och det behövs ju inte ens ännu... var tvungen att suta kolla för jag har ändå inte råd! Snart måste jag börja söka jobb! För jag vet fortfrande inte vad jag ska göra efter gymnasiet. Det är fan bara 5 månader kvar nu tills studenten! Wiho! Måste hitta en fin klänning också! Svåra grejer det här alltså haha :)

Längar till helgen nu alltså! För då blir det PARTY! För nyår blev ju lite misslyckad alltså... Det ser ut att bli Sthlm denna gången :)

Imorrn ska jag upp klockan 8.00! Känns mindre okej, somnar inte förens 4 på morgonen så jag kommer ju typ somna i tandläkarstolen eller nått.. om jag ens kommer upp vill säga :P

Puss Kraaaaam Blinken ;)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0