My day...

Åh! Jag pluggade lite nyss ;) Snacka om framsteg! Hehe, men blev inte nöjd ändå... aja det ordnar sig! :)

Skolan idag... film typ hela dagen, helt okej förutom att min blandklass jag har under iv-veckorna är lite underlig, sjukt omogna killar där alltså, och då är de till och med två år äldre än mig... och går om kurser i min skola de inte klarat av tidigare...  ett tag hade jag bra lust med att säga till dem att de fan får ta och växa upp och respektera folk, men det skulle ändå inte hjäpla.. men jag  antar att jag överlever!..

Efter skolan var jag hos tandläkaren, jag hatar tandläkare! De gör alltid fel!!! Hur som helst så skulle jag fixat lite med t-shirtarna med mitt uf-företag efter skolan, men de var redan klara med det tills jag kom hem :) Skönt ;) Har sjukt fullt upp den här veckan men nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen! :)
Föresten så fick jag mina hårpiller idag! :) Wiho! Kanske var det de som gjorde mig extra lycklig så att jag kunde plugga?! :)

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0