När det bra uppväger det dåliga

Segt, att jag måste plugga idag. Men det är ju tillsammans med min bästa Jenny som kommer när som helst, vilket gör det så mycket enklare :)♥ Redovinsning imorgon i Svenska C, ungdommar och alkohol. Vi gjorde en undersökning i ett par klasser, så det ska bli kul att se rusultatet, trots att det blir jobbigt att plugga så är det ändå kul på något vänster :P

Igår, var den segaste dagen hittills i år! Ungefär tills klockan 9 då alla blev spontana och sket i vad vi gjorde, huvudsaken var att man gjorde något! Jag, Sara och Malin drog hem till Alex där också Jocke var :) Vi hade kul! Och om jag behövde skratta alltså! :D För det gjorde vi också! =D

Ni måste jag kila!
Kilevippen!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0