Om jag tappar fästet och ramlar ner ska jag klättra upp igen!

Puh! Gick tidigare från skolan för att jobba hemma men drog förbi gymmet en snabbis med Malin först :) Mjukstartade lite bara... men det kommer igen snart =) Har suttit och pluggat lite nu faktiskt, på en bokrecension om den första twilight-boken. Ska snart kila över till Jenny för att hjälpa henne lite med företagsekonomi :)

Ska försöka bli lite nyttigare nu också.. så mitt godis byttes ut mot nötter och torkad frukt! Vääldigt gott faktiskt, men det stillar nog inte begäret efter socker helt... Måste fan se till att bli av med mitt sockersug! Det är ju helt galet! Men jag vet att jag kan bli av med det, det har ju funkat förut! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0