Tight!

Igår var chemat tight! Skola, gym, fixa sig och precis när vi skulle dra iväg på bio blev det inställt -.-
Men jag o Malin drog hem till Sara istället och hade onsdagsmys med popcorn och Into the blue, mjaouPaul Walker!! Helt sinnes hur vacker en människa kan vara!


Mums? ;)

Iallafall så sov jag kvar hos Sara och imorse hämtade Jenny mig och vi drog till skolan kvart över 7!!! för att fixa lite grejer till tröjtryckningen, hela dagen bestog av det och vi slutade egentligen 11.00 men kom inte däfrifrån förens 15.30!! Blä! Direkt till gymmet efter det :) Redovisning av barnboksillustrerade bilder imorgon och det jag hunnit med att göra ligger i Jennys bil... och hon är inte hemma! KlantMalin! =/

Imorrn blir det Snabba Cash på Heron! :)
Puss! M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0