Tudeluu :)



Wow! Jag måste vara sist med att se Twilight! Och jag är helt säker på att filmen blev bättre för att jag läst boken! Det är helt stört hur likt det var det jag hade föreställt mig! Den var asbra helt enkelt så nu väntar både böckerna och resten av filmerna på mig. Tror jag vill läsa böckera innan jag ser filmerna faktiskt, har lånat böckerna av Sara så jag kan ju börja när som helst när jag får tid... typ i sommar hehe :P

Imorgon har har redovisning om Twilight boken också, jepp, alltid ute i sissta sekund, det vet ju ni som känner mig ;) Men börjar tydligen inte förens 12.30 imorrn så det är skönt iallafall :) Fast om jag hade fått välja hade jag nog ändå börjat tidigt och slutat tidigt :) Faaast sovmorgon är ju ändå skönt!

Idag blev det två filmer, ena i sällskap av Lorbeckarna och en FET godispåse! Och den andra helt för mig själv, också myspys :) Och nu började söndagsångesten sätta in, antagligen för redovisningen imorgon, det är inte min grej. Jag är bara bra på att skriva.. men att redovisa är inte min grej.
Pusshej


Kommentarer
Postat av: maria

svar: åå vad kul! jag har aldrig riktigt läst böckerna.. men filmerna har jag sett ;) jaa jag hade tänkt göra det. får se när jag orkar ta tag i situationen...

2010-01-17 @ 22:59:39
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0