Yesterday, all my troubles seemed so far away...

Jag trodde och hoppasdes verkligen att igår skulle bli skitkul... "the perfect day"
Allt gick tamefan åt helvete!

Det räckte inte med att det var 20 minus ute, bussen blev försenade på grund av några ADHD barn som gick på bussen med fakebiljett. Dom vägrade gå av och när de till slut hoppade av kastade de snöbollar på bussen, så han som körde vägrade köra. Folk på bussen blev förbannade och chauffören skrek håll käften till alla xD Tågen blev inställda, vi missade ersättningsbussen, tog en senare till Tumba, missade tåget, nyktrade till... Jag och Malin gav upp, drog till tälje, till 550 som sög stenhårt! Betalade för ingenting, tog bussen hem, broöppning, dog.

Seriöst! Kändes som att jag försökte ta mig till något bra hela tiden men vi kom aldrig fram. Nu har jag väll blivit förkyld på kuppen också..
Helvete. Nu måste jag plugga som en gnu! KUL! ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0