Lörrrrrda

Hejhopp! *Äntligen lite livslust, glädje Lördag!:)
I onsdags när Patrik kom hem till mig hade han köpt blommor till mig^^ Hur söt?! Och så hade han köpt biljetter till Eclipse som vi var och såg igår! Så bra! Jag har verkligen världens bästa pojkvänn!♥

Nu har jag jobbat halva min tid på kyrkogården och förhoppningsvis rullar de sista tre veckorna på snabbt! Det är helknasigt vad folk lägger konstiga saker på vissa gravar alltså, igår såg jag en påse med ostbågar?! Haha vadfan? Och öl och snapsglas och alla möjliga konstiga saker, menmen det är väll personligt antar jag :) Piggar ju upp stämningen lite iallafall! Idag är föresten begravingen för de två som blev skjutna i Ronna förra veckan... förmodligen är väll halva södertälje på plats och det kommer bli mycket att göra på måndag!

Just nu saknar jag att bara koppla av... mer än helger hihi ;) Och så saknar jag mina vänner! Och så längtar jag tills jag själv kan komma på vad fan jag vill göra med mitt liv, och så längtar jag tills vecka 31 då jag ska på semester på västkusten med min familj och Patrik! :) Kommer bli underbart!


Midsommar :)


Jag och Jenny leker i regnbågarna på jobbet :) hihi

Och pausar lite emallanåt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0