your love is heaven on earth!

Freeeeeeeeeeeedag! Idag blir det party! Sent födelsedagsfirande av Nizen :) Kände mig inte alls pepp på hela veckan men nu så! Yäyäyäyä! Och det är det som gills :) Bubblande jordgubbsvin och härliga vänner? Ja tack! :D Det blir ännu mer födelsedagsfirande imorgon och på söndag blir det nog vila! Det är fan så fort helgerna drar förbi nu, men å andra sidan rullar vekodagarna på de med... Jag hatar att sommaren är kort :( ibland önskar man att det var som när man var liten hihi :)

Något jag skulle behöva göra är att söka jobb, men det känns så jobbigt och irriterande alltihop att jag aldrig tar mig för att göra något åt det. Det känns som att jag vill vara ledig ett tag, fast det kommer jag ju nog få bli hur som helst... Kanske borde kolla om man kunde få förlängt på kyrkogårdsförvaltningen... hmmm... ja varför inte?

Föresten så kollade vi på när det var gravsättning idag och jenny byggde ihop en ryggrad av någons skelett :) En helt vanlig dag på jobbet med andra ord. Haha! Ja, man ska faktiskt ha kul på jobbet! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0