Fy fan vad jag är braaa

Nej men seriöst, kul att solen har gått och gömt sig bara för att jag är ledig och vill sola... bli brun!

Hela helgen var verkligen underbar! Studenten i fredags, OJ!!!!! ^^ Gnestadagen i lördags haha :D skojigt. Och så mys, sol och bad med min älskling på en supermysig plats i söndags, sen kollade vi på race på kvällen :) Optimalt, förutom alla myggen då, dom skulle man ju kunna leva utan liksom ;)

Imorgon tar mina gullungar Sara och Denize studenten! Woho! :) Jag vill typ låtsas som att jag går i deras klass och ta studenten en gång till!^^ Haha knasigt värre, men så är det!

Idag är idag och jag börjar redan blanda ihop dagarna haha ;D

Puss//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0