God morgon!

Jag orkar inte jobba på måndag... Tvingar mig upp tidigt bara för att förbereda mig lite haha x) Men jag vill samtidigt... såklart, jag vill ju jobba, få pengar, kunna leva!  Men hur ska jag orka? Jag är ingen morgonmänniska, jag är ingen kvällsmänniska... Näe jag är fan alltid trött nu för tiden! Och lat har jag blivit, det har jag aldrig varit förut :/ Blä!!! Men som med allt annat så ordnar det sig väll :)


Idag är det fredag... och det ska bli skitväder hela helgen... det blir kungligt bröllop... vem är inte rött på allt tjat om det? -.- Fan vad negativ jag är idag... jag vill bara ligga i sängen hela helgen och gosa, äta glass och kolla på film. Bara vara...

ont i huvudet har jag också... jävla skit!
Egentligen borde jag prova att vara lite mer positiv,.. Nej seriöst nu får jag lägga ner, ikväll får jag ju träffa mitt lyckopiller^^

puss // M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0