helhelg!

Imorrn hänger jag med Patrik och hans polare till Bugrun...
Jaa det kan ju bli kul faktiskt :)  Synd bara att vädret ska bli mindre bra.. och vi ska sova i tält... och pricken över i:et ...det är bajamajjor där... inget är väll direkt min grej, eller det är nog ingens "grej" men vadfan, jag är så himla kinkig... om jag är full hela tiden kanske jag inte bryr mig lika mycket? Hmm... värt att tänka på kanske x) haha...


Jag fixade om mina naglar hos Annika, Saras mamma här om dagen, hon är så duktig :) Och jag lär bli stammis där nu, jag är fan redan beroende :P Fint ska de vá ;) Bara höra av er om ni vill få fina naglar billigt :)

Nu ska jag packa lite sen kommer min älskling och hämtar mig :)


Juste, Igår var bebis här och mös med mig^^ Och Sara hade visst köpt en storlek för liten i studentmössan^^


Kommentarer
Postat av: snadrus

men:D ser man på du är alltid där jag e med.. ja tycker om denna patrick:D han har bra intressen!

2010-06-13 @ 23:34:28
Postat av: Malin

ja sandaruss :D jag tycker också om den där patrik ^^

2010-06-14 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0