Imorgon!

Saknat mig?
Ja, jag vet! Men jag har haft lite tt göra om man säger så! ;)
Massa skolskit den sista tiden och fin tid med de man älskar!
Sen har jag jobbat med ansiktsmålningar och inventerat och lite såna grejer va ;)

IMORGON TAR JAG STUDENTEN! För i helvete! Vad SKÖNT!
Jag slipper skolan,
det känns lite konstigt ändå... vad ska jag göra nu? Man har alltid fått allt framför sig, att det här ska du göra och så vidare... men nu då? Nu är jag ensam och jag vet inte alls vart jag ska börja...
Sedan slipper jag min knasiga klass ;) hehe men visst, vi har ju också haft våra stunder :) Men gud vad skönt det ska bli, att komma ut i det "riktiga livet"... vad det nu är :) hihi

PIRR PIRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0