min helg var toppen!

Åh underbara fina och känslosamma helg!
I fredags började midsommarfirandet hos Frida med fina vänner, roliga lekar, mat, dricka och en massa skratt!♥ Senare på kvällen fixade Patrik så att jag kunde komma och fortsätta firandet med honom och hans vänner :)

Hela lördagen spenderades tillsammans med min underbara älskling, världsmysigt var det med grillmys i solnedgången vid vattnet^^♥

Och så idag har vi solat, varit ute på vattnet med båt och grillat med fina människor :) Jag har det så bra!

Imorgon börjar en ny vecka, jobbvecka... åh vad jag kommer att behöva slita den här veckan, en lååång vecka. Jaja, det ska iallafall vara bra väder och jag får vara ute :) Positiv ska man ju försöka vara iallafall! :)

Natti puss Blinkovski


Jag och gullSara på midsommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0