åh :)

Jag fick så fina presenter av mina älskade vänner och min familj! :) Har pysslat ihop ett armband precis som jag fick delar till från Jenny och Jonathan! :) Mucho fint! Finns att köpa på Panduro om ni också är lika pyssniga som mig ;) Sedan har jag fått pengar, champagne, skönhetsprodukter, underkläder och lite sånt man aldrig kan få för mycket av (nee inte ens champagne;) hehe :)♥

Idag tänkte jag ha en liten "ta hand om mig själv dag". Lite ansiktsmasker, hårinpackning och sånt. Och så gymmet såklart, var ju ett tag sen nu... :)

Åh det snöar ute hörrni! Underbart va?=) Precis det man riktigt lääängtade efter... ssssssnnnnnnöööööööBLASK! :( ironi på högsta nivåååå!

Puss M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0