=)

Jag glömde sätta larmet igårkväll så jag kom aldrig iväg till skolan idag. Men det var ju i och för sig ganska skönt! =)

Hjälpte Jenny att handla lite till hennes party imorgon! Min skatt fyller 19 imorgon och det kommer bli grymt! Grattis min finaste Jenny!♥ Min bästa vän, min "syster"! Fixade lite lekar och annat roligt till imorgon gjorde vi också :)

Och så har jag fått manikyr idag av Saras mamma som håller på att utbilda sig inom nagelbranschen :) Lite extra lyx sådär! :) Mer har jag inte hunnit med faktiskt.. "/

Nu blir det fan snart att kramas med kudden. Aaa fan vad tråkig jag är så här en fredag. Men måste ju ladda tills imorgon!

Natti //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0