Glad Malin :)

wiho! Fick min studentmössa idag! :) wiwi! Den var fin, men ångrade lite att jag inte tog silvertext... men jag får helt enkelt köpa guldsmycken så jag kan matscha ;)

Iallafall... Helgen i Göteborg var super! Trevlig, rolig och mysig :) Var ute på ett ställe med hela tre våningar, grymt med folk där inne! 26+ var det också vilket kändes betydligt bekvämare och roligare med lite (mycket) mognare folk. Jävligt snygga var folket också, galet! ;)

Idag träffade jag Tommy :) Fick en sen födelsedagspresent av honom, en tavla, med en bild han fotat själv som jag velat ha. Så jag blev jätteglad! ^^

Imorgon är jag ledig, jävligt skönt! Ska försöka plugga lite eftersom att lovet gick till åt annat lite roligare saker :) Och träna måste jag också göra, för det hann jag inte heller med... :)


Haha "Hej jag heter Malin och har ett amputerat ben" xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0