gnuuuuuu

Hej jag heter Malin och plugget kan du köra upp där solen inte lyser! Meen vetnivad? Jag har pluggat lite idag, för när jag börjar är jag bra, för bra tror jag. Jag överanalyserar. Det är skitjobbigt också. Jag blir tamejfan aldrig nöjd! Men aja, det löser sig!

Imorgon ska jag på Denizes studentskiva, hade helt glömt bort att det var imorgon. Det blir nog ganska lungt för min del. Jag som inte hade tänkt festa på ett bra tag nu. Det har varit ganska mycket ett tag liksom och  jag känner att jag vill gå i pension en liten liten stund hehe. Ungefär tills påsklovet... haha. Och på tal om påsk, förra var helt galen, men så bra! En gång till tack! :) Nu ska jag plugga lite till, sen stupa ner i min gosiga säng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0