in my head...

Mm fryser,  är trött o har magsår! Toppppeeeeeeen nu spillde jag kaffe på min vita tröja också!!! Det går fan så jävla bra för mig idag...!
Slutade tidigt iallafall... blev en snabbis på stan med Malin för att köpa present till bästa jenny som fyller 19 på lördag! Fan alltså, det är nu jag inser att tiden går för jävla fort! Jag är 19år. Det är tamejfan nästan en fjärdedel av livet! haha!

Jag hade tänkt ta tag i lite (mycket) plugg nu, men min svensklärare envisades med att jag inte gjort exakt helt rätt uppställning i en uppsats... vill man ha mvg i svenska är det bara att köra. Pust! Hon tyckte att min uppsats var rolig och ville läsa den högt för klassen sa hon... jag skrev att författaren var helrutten och att boken förstörde min dag totalt! :S Skitkul?! Aja läs på...

Föresten har jag världens fuldag idag, bara så att ni vet liksom... haha! >< Och om inte kaffet hjäpler nu tänker jag sova, och skita i att skriva mer om boken som förstörde min dag. I och för sig suger min dag ju redan så det kanske inte skulle skada. Men iallafall. FAN vad jag är positiv ><

Puss//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0