Måndag

Jag hatar måndagar :) Fast det var väll inget nytt...
Helgen började med Denizes studentskiva i fredags, heeelt okej sådär :) Och resten av helgen tillsammans med Patrik :) Så min helg var toppen! Plugga gjorde jag i sista minuten (Det sista imorse) haha men det gick prima ändå eftersom att jag är bäst ;) Det roliga går liksom före det nödvändigste i mitt liv hehe...

Imorse hade jag muntligt Nationellaprov i Svenska B, jag trodde att jag skulle dö för så nervös var jag! Men det gick ju bra ändå sen! Och Vg fick jag iallafall sa hon, ett litet plus också tack?! Helst mvg annars skiter det sig. Jag ska ha mitt mvg! Så det så! Fick reda på att jag fått vg+ på ett annat prov också:)

Jag har också hunnit städa idag och senare blir det gymmet med Sandra! :) Jag måste fan berömma mig själv nästan hahah! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0