Sjuk som ett svin!

Tjolahopp!
Har blivit äckelsjuk! Hela familjen ligger o hostar o har sig! Inte riktigt okej faktiskt när jag har annat att tänka på!

Hur som helst, i fredags kom jag och min grupp 2:a i Designnatten på Campus Telge! :) Mycket fiiint! Så det kan hända att det rullar in lite pengar för att vi var så duktiga :) Dom hade inte riktigt koll, dåligt men jag kan ju alltid hoppas jag som är så jäkla fattig nu! För att väga upp det bra som det alltid känns som så har jag blivit grymt jävla förkyld! Äckelpäckel! Men det är väll inte hela världen med en förkylning! :)

Hela helgen spenderades sen med Patrik och igår blev det bio med lite annat folk :) Fiiin helg♥ Imorrn är jag ledig, skönt som fan men jag måste spendera dagen åt modellbygge! Och att krya på mig som folk säger, hur man nu gör det?


Vår modell som inte riktigt blev klar men det räckte ganska långt ändå ju ;D
Det ska vara mjuka rundade sittplatser som går upp med olika höjdskillnader till en större sittplatta. Dock ska det inte vara mellanrum som på bilden men modellen blev som sagt inte klar. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0