stresssssss

ääe. det borde vara olagligt att vara såå trött som jag är! Kände mig sjuk idag, som jag haft feber, kanske jag har? hehe vill inte veta för då kommer jag bli sådär fjollig o känna mig jättesjuk haha, typiskt mig...

Började dagen med ett svenskaprov, kändes bra, då brukar det faktiskt gå mindre bra. Aja, bra är alltid bra så länge det är ... bra :P hehe Så har jag försökt plugga lite nu, det går mindre bra, o då brukar det inte alls bli bra. Usch! Fick en till hög med plugg idag dessutom. Jag vill bara bränna upp hela bunten! :/ 11 veckr kvar hörde jag idag! 11veckor till studenten!!! Jag borde bli glad, jag blev sjukt stressad!...

Snart kommer Tommy förbi en snabbis, sen ska jag plugga igen!

Puss gullungar!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0