ung o dum...

hej mina trogna efterföljare :) (haha)

Kryssningen var galen! :) Känner mig lite dum i huvudet som ens åkte när massa båtar fastnade och grejer, men man är väll ung och dum som min pappa sa... hehe. Allt flöt ju på som det skulle.. haha FLÖT xD så jävla trött nu alltså! haha! Dräggig båt, men vi hade kul ändå! Och OM kebaben var pricken över i:et! Nomnom!

Imorgon bär det av till Göteborg med Jenny. Henns kusin har inflyttningsfest och hela federullan! Galet spontant sådär, som det ska vara när man är ung och dum, antar jag! ;) Kommer hem på söndag! :)
Bilder kaaanske kommer sen, kryssningsbilderna var ju lite.. haha roliga sådär dagen efter ;)

Puss
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0